2828 Sayılı Sosyal Hizmetler Kanununun Ek 1'inci maddesi ile Sosyal Hizmetler Kanunu Kapsamında Sakarya İline yerleştirmesi yapılan hak sahiplerinden başvuruda esnasında talep edilen belgeler.
1- Kimlik Belgesi Aslı
2-Öğrenim durumuna ilişkin diploma aslı veya onaylı örneği,
3- Güncel tarihli adli sicil kaydını gösterir belge.
4-Görevini yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığına dair Sağlık raporu.
5- Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Atama Sonuç Belgesi. (İnternet çıktısı.)
6-Askerlik Durum Belgesi.(Erkekler için)
7-Yerleşim Yeri Belgesi (e-devletten barkotlu alınabilir.)
8- 3 adet vesikalık fotoğraf
NOT: Yukarıda istenen belgelerin 20/01/2023Cuma günü mesai bitimine kadar elden Sakarya İl Millî Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları ( Personel Atama ) Birimine elden teslim edilmesi gerekmektedir.
( Posta, kargo vs yolu ile gönderilen belgeler geçerli sayılmayacaktır.)