463
12:13
10.03.2022

Engelli Kamu Personel Seçme Sınavı ve Engellilerin Devlet Memurluğuna Alınmaları Hakkında Yönetmelik kapsamında, Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi Başkanlığı (ÖSYM) tarafından Müdürlüğümüz emrine yerleşenlerin istenilen belgeleri Müdürlüğümüzün aşağıda yazılan adresine;  04.04.2022 tarihi mesai bitimine kadar elden teslim etmeleri gerekmektedir.

Başka bir ile yer değiştirme talebinde bulunmak isteyenlerin ise dilekçelerini 14/03/2021 tarihine kadar elden Müdürlüğümüze ulaştırmaları gerekmektedir.

 

İstenilen Belgeler:

1.Öğrenim belgesinin aslı, bir adet önlü arkalı fotokopisi ve e-Devlet sisteminden alınmış mezun belgesi.

2. 2021 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi. 

3. 3 adet vesikalık fotoğraf. 

4. Nüfus cüzdanı fotokopisi. 

5. Engelli Sağlık Kurulu Raporu. 

6. Erkek adaylar için askerlik durum belgesi (e-Devlet sisteminden alınabilir), askerlik vazifesini yerine getirmekte olan adaylar için ise birliklerinden alacakları resmi yazı. 

7. Resmi kuruma ibraz edilmek üzere alınmış adli sicil belgesi. (e-Devlet sisteminden alınabilir) 

8. Hizmet cetveli. (Devlet Memuru olarak başka kurumda görev yapan veya yapmış olanlar) 

9. Atama Başvuru Formu. (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.) için tıklayınız. 

10. Mal bildirim beyannamesi. (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.) için tıklayınız. 

11. Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi için tıklayınız. 

12. Güvenlik arşiv araştırma formu (Formun elektronik ortamda doldurularak imzalanmış şekilde teslim edilmesi gerekmektedir.) için tıklayınız. 

 

Yayın Tarihi: 10.03.2022