Page 55 - 81 ÇALIKUŞU | SAKARYA | 6.Sayı
P. 55

Eğitmenlerin çalışmaları-
          nı tanıttığı ve öğrencilerin
          yeteneklerini      keşfetme
          fırsatı bulduğu atölye et-
          kinliklerinde    öğrenciler-
          le birlikte etkinlik yapan
          Müdürümüz Savaşçı, Millî
          Eğitim Bakanımız Sayın
          Mahmut Özer'in talimatla-
          rıyla  tüm  öğrencilerimizin
          matematik  okuryazarlı-
          ğını güçlendirmek için
          bir seferberlik başlatıldığı-
          nı belirtti.


                                                                                   Matematik  bilimine  olan
                                                                                   ön yargıları kırma, kodla-
                                                                                   ma, dijital bilişim farkın-
                                                                                   dalığını artırma, değişen
                                                                                   ve gelişen dünyaya uyum
                                                                                   sağlama          noktasında
                                                                                   önemli  adımların  atıldığı-
                                                                                   nı belirten Müdürümüz
                                                                                   Savaşçı,  konu öğrenci
                                                                                   olduğunda hiçbir fe-
                                                                                   dakârlıktan kaçınmayan
                                                                                   öğretmenlerimize           de
                                                                                   başarılı çalışmaları için
                                                                                   teşekkür etti.







                                                                                                       55
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60