1113
12:11
25.11.2024

Sözleşmeli Öğretmenlerin Süreci ve İstenilecek Evraklar Hakkında Duyuru 

Sayın Sözleşmeli Öğretmen Adayları, 

Bakanlığımız tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda, sözleşmeli öğretmen olarak görevlendirilmeye hak kazandınız.

Bu süreçte sizlerden istenilecek evraklar ve güvenlik soruşturması ile ilgili bilgilendirmeyi aşağıda bulabilirsiniz.

 

Güvenlik Soruşturması: 

Güvenlik soruşturmanız Bakanlığımız tarafından başlatılmış olup, sonuçlandığında sizlere gerekli bilgilendirme yapılacaktır. Güvenlik soruşturması tamamlanmadan evrak teslimi yapılamamaktadır.

 

İstenen Evraklar:

 

Güvenlik soruşturması tamamlandıktan sonra sizlerden istenecek evrakları teslim etmeniz gerekmektedir.

Bu evrakları önceden hazırlayarak güvenlik soruşturması süresi zarfında hazır bulundurmanız önem arz etmektedir.

 

İstenecek evraklar aşağıda listelenmiştir:

Sözleşmeli Öğretmenlik Ataması yapılan adayların hangi belgeleri hazırlaması gerekiyor?

 

Göreve başlama esnasında adaylardan;

 

1.Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas 

(mezuniyet belgesi veya diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, 

felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji 

bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına 

dair belge vb.) belgelerin aslı

 

2.Elektronik Başvuru Formu

 

3.Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)

 

4.Nüfus cüzdanı/kimlik kartı fotokopisi

 

5.Mal bildirimi formu için tıklayınız.

 

6.Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi.

 

7.Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi

 

8.Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu (güncel tarihli)

 

9.Erkek adaylar için e-devlet üzerinden alınacak barkodlu askerlik durum belgesi

 

10.E-devlet üzerinden alınacak barkodlu adli sicil kayıt belgesiistenecektir.

 

Evrak Teslimi:

 

Atamanızın yapıldığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne yapılacak olup güvenlik soruşturmanız tamamlandıktan sonra evraklarınızı teslim etmeniz için size bilgi verilecektir.

Evrakların eksiksiz ve zamanında teslim edilmesi, atama sürecinizin sağlıklı bir şekilde tamamlanabilmesi için gereklidir.

 

Görevinizde başarılar diler, süreç ile ilgili herhangi bir sorunuz olması durumunda bizimle iletişime geçmenizi rica ederiz. 

Saygılarımızla

Yayın Tarihi: 25.11.2024